Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doina Moritz: Te caut, te aștept...

 versuri                             

Te caut în trecut și-n începuturi,
Mi-ai spus că-ți sunt alean și poezie,
Te caut în uitatele săruturi,
Te-aștept să-alungi o lacrimă târzie.

Te caut într-o carte dăruită,
"Nu mă uita" se-anină printre rânduri,
Iubire în petale drămuită...
Te-aștept să vii, să te culeg din rânduri...

Te caut în tumultul de izvoare,
Să-mpart amiaza mea în părți egale,
Te caut, spinul de ciulini mă doare,
Te-aștept să ardem macii de pe vale.

Te caut în oglinzi de neuitare,
Sub gene-nrourate trece timpul,
Te caut, se-adună nori negri-n zare,
Te-aștept, încet ne trece anotimpul...

Te caut, număr pașii pe cărare,
Trosnește-un vreasc...e numai o părere...
Te caut printre semne de-ntrebare,
Te-aștept să rupem voalul de durere.

Te caut printre greii stropi de ploaie,
Răsfoiesc în taină ude amintiri,
Te caut prin apele ce curg șuvoaie,
Te aștept... colindă-mi seninul în priviri
.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10