Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

George Sangortya: Și-n stele depărtare

  poezie                     

Si-n stele departare ,
ca niste printi
Amurgul meu ,
ce ma lasa rece
Numai tu
iubito...
Imi apareai ,
ca o fecioara intre sfinti
Si-n noptiile
de-arandul,ce itit scriam
la lumanare
in taian ratacirii mele
Ingeri de ceara ,
ce ma priveau cuminti
Era a tot
ce mai puteam crede
-
Si-n drumuri ,
harazite de tacere
Ca un bolnav
de sentimente, ademenit
Erai a tot
ce voi pierde .....
inima ta..
Lumea mea
Cu gandul meu
,ce se-asternea
In noptiile nedormite-n
veac
Prea sfanta-i
era iubirea ta umana
Ca ce mai puteam sa cer.....
,de la o stea
Care se va stinge
,undeva ....
-
Si-n stele departare
Orologii ,
imi bateau in suflet
la fereastra ,cea deschisa
Tu ma priveai
in linistea noptii
Ca un amorezat
in in taina vieneza
Si-n clipele misterelor ,
ce-ti suna
Armonice vioare
te cheama
acum la mine
Erai ,ca ce-a dintai stea
-
Iar luna
de ma privea si ea
Cuminte de pe cer
Cum intre noi ,
a incepuse dragostea
Suspinanadu-mi
din regatul tau
Comete in urma ta ,
de te insoteau
Aici in mintea mea
Ca din iubire
,eu ti-am scris povestea
In mii de ani ......
,ce ti-a trebuit
Ca tu sa ajungi la mine

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10