Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Iulian Iuri Lorincz: Loc de stele

  versuri                                                       

Sărut mâna mamă dragă, sărut mâna tatăl meu,
pe al scării vieții valuri, voi urca spre voi și eu,
cea din urmă așteptare îmi va deschide o poartă
și-oi zbura cu albe aripi pân la bolta înstelată.

Într-o liniște profundă, într-un somn fără trezire
fâlfăind cu aripi repezi, vin - ca să vă dau de știre,
lungă va fost așteptarea, lungă clipa de apoi
am trăit în lumea asta cu gândul numai la voi.

Mă întorc, mamă la tine și copil voi fi din nou
să-ți mai pot auzi glasul, până acuma făr de ecou,
ne vom bucura-mpreună și ne vom juca cu stele
fără lacrimi sau suspine, ca în visurile mele.

Voi lasa în locul meu două flori și-o sfântă cruce
că în lumea voastră mamă, altă cruce o voi duce,
pe al scării vieții valuri, mai am trepte de urcat
Bunul Dumnezeu- El știe - Cât aveți de așteptat!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10