Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Dragăș Vișan: Ghem netors "special"

poezie                              

Toarce acum pisicuța Penelope
de o lună și jumătate
precum un ventilator cu picior
pe moale
dupa cum i-am așternut

Așa cutremur
trupesc către somn
merit și eu ca individ
bun plătitor la stat și DIGI privat
la utilitățile publice
impozit anual
întreținere
uneori și în avans
dar și cu... întârziere

După prima săptămână
din nou lucrătoare
pe câmpul
învățământului "special"
am tăiat sălbaticele arii
miriștea arsă de soare
am arat
dar n-am și nivelat
brazdele
n-am gândit recolte iluzorice
pe plan cincinal

Ghemul Parcelor
nu se desfășoară
cum vor toți oamenii
ci după mersul treaz-la somnic
cotidian al tuturor animalelor
iar ele — Ursitoarele
nu pot lua hotărâri
să-l destrame subit pe om
că-i și el animal

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10