Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Scrisoare pentru tine

  versuri                                       

Mi-ai dat prea mult fără să-ți cer vreodată,
Când nici nu mă știai îndeajuns,
Iubirea ta a fost nemăsurată
Și totuși pentru toate astea am plâns.

Să nu mă întrebi de ce că nu-ți pot spune,
E de ajuns că te-am simțit mereu
Și că ai fost alăturea de mine
Și când mi-a fost mai bine și la greu.

Ți-am scris aici pe un petec de hârtie
Banalul meu mesaj de mulțumire ,
Sperând că ai să-l primești cu bucurie
E scris din suflet cu multă iubire.

Poate într-o zi o lacrimă din cer
Va picura pe mâna ta cea dreaptă
Acum nu pot nimic să îți mai cer
Așa cum n-am făcut-o niciodată.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10