Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Florica Bațu Ichim: Cântec

    (postare: Dumitru Ichim 

Steauă ce-am fost
stea ce-o să fiu –
mă desprind
zenitului viu
zenitului fiu
mă dărui, întreagă…

Beteagă
‘ntrebare
se-apleacă răspunsului frânt
(… înc-un cânt… înc-un cânt…)

Steauă ce-am fost
stea ce mă cheamă –
mă luminez
despletindu-mă-n mamă.
Steauă ce vine,
copila mea draga, abia gângurind
e colind.

Să nu plângi, fiica mea:
clipi-voi, secundelor, stea.
mama cand era copilă
ca tine
se jucase cu vântul,
cu mine
.
Fiul meu, să nu plângi:
lumina din stele în gene s-o frângi!
Vei licări, în adâncuri, cu mine:
tăcerilor line…
depărtărilor line…

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10