Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Gabriel Stănciulescu: E vremea să iubesc...


Te urmez, tu arată-mi drumul!
Sunt umbra pașilor tăi, de mult,
Iau cu mine în grabă gândul
Și încerc în taină să-l ascult.

Ne-am însoțit printre speranțe,
Un pâlc de raze văd în zare,
E-un curcubeu, cu multe nuanțe,
Ce-mprăștie clipe de visare.

Eu am uitat ce n-a fost bine
Și pășesc pe pașii-ți solitari,
O lecție dură pentru mine
Din răspunsul anilor neclari.

Poate mai mult ca niciodată,
Eu sunt, și gândul meu e al tău,
Nu vreau o viața simulată
Ce aduce ades păreri de rău.

Bine-mi e și ție-ți este bine,
În doi adunăm mai mult firesc,
De-acum vin clipele senine
Și simt că e vremea să iubesc.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10