Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrecu: Mă îndrăgostesc de tine

===================

Și mă îndrăgostesc de tine
În fiecare zi
Și-n fiecare noapte
Te iubesc,
Iar dimineața-n zori
Când mă trezesc,
De tine
Iarăși mă îndrăgostesc.

Și mă îndrăgostesc de tine
În fiecare noapte
Și-n fiecare zi
Tu liniște imi ești,
Iar noaptea când adorm
Și tu mă strângi in brațe,
De tine iarăși mă îndrăgostesc .

Și mă îndrăgostesc de tine
Când ninge
Și când plouă...
Și iti iubesc adânc
Trupul udat de rouă,
Iar când cu raza-i dulce
Soarele strălucește,
Inima mea, de tine,
Iar se îndrăgostește.

Și mă îndrăgostesc
Nebun si permanent
Și te iubesc si tainic
Și liber și nedrept
Și cum eu nu mai sunt
Decât un tu perfect,
Mă-ndrăgostesc de tine
Fără nici un regret.
=========================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10