Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ottilia Ardeleanu: Poezie

poezie                                                  

cum se duc ele mironosițele mele
pe pânzele iubiților mei
să pozeze în vrăji și farmece
să li se strecoare pe sub culori
să se transfigureze ca și când
s-ar face uitate pe-acolo printre
inimă și opusele ei în speranța că
vor străluci până la orbire

cum se duc ele mironosițele mele
pe colile încă nescrise ale iubiților mei
ocupându-se de diacritice și de semantica
sentimentelor care cu degete hotărâte
umplu imaculatul ca și cum cuvintele
frumos așezate sunt doar păcate
într-o coadă de așteptare la mântuire

cum se duc ele mironosițele mele
pe partiturile iubiților mei
să pună diezi și bemoli să schimbe
melodia vieții în pasionale clipe
pentru un al cincelea anotimp iubirea

pentru toate astea îți trebuie mâini

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10