Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrescu: Iubirea ca o floare de cais

   versuri                                                               

Ce dor mi-ai ascuns în floarea de cais?
Că azi la pârguire când și-a deschis aroma,
M-a zăpacit, m-a-npins într-un abis,
M-a divizat și nu îmi mai știu forma!

Ce dragoste ai pus în glasul tău?
Că mi-ai făcut simțirea să vibreze
Și-ncătușarea-n care-am stat mereu
A disparut...uitând să mai conteze.

Ce liniște ai pus în calde mângâieri
Ce-n vis m-alintă-n fiecare noapte?
Și câte zile pline cu tainice tăceri
Mai ai să-mi dai?... și câte alte șoapte?

Numele tău e și al meu , iubire,
Mereu zâmbetul tău îmi va fi rai,
Iar floarea de cais las-o în piept la tine
Și dă-mi-o înflorită și roz, în luna mai!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10