Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Lidia Stan: Lacrimile flori

Se rotește iarna-n
Gingașe ninsori
Lacrimile mele-s
Toate niște flori
Dalbe flori de gheață
Ca argintul viu
Imprimate-n geamul
vieții, purpuriu
Un buchet de gânduri
Înduioșătoare
Despre-o iarnă goală
Și-nspăimântătoare
Când plecat devreme
Pe-un tărâm polar
Lacrimile-mi flori
Ți le-am dat in dar
Ani la rând, apoi
Am uitat de mine
Scotocind prin ghețuri
Aspre și meschine
Și pas după pas
Printre rău și bine
Fiecare iarnă
Mă-ntoarce la tine
A venit iar iarna-n
Prag de sărbători
Eu ți-aduc ofrandă
Lacrimile-flori

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10