Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Mi-e dor de-o altă iarnă

   versuri                        

Poveşti la gura sobei
Nu mai ascult de mult
Şi ca-n ,,Povestea vorbei"
Îmi e sufletul rupt.

Poveşti la gura sobei
Din iarna de altădată,
Mi-e dor de tine mamă
Mi-e dor de tine tată.

Mi-e dor de rogojina,
Pe care vă-ascultam
Când aprindea-ți lumina
În lampa de la geam.

Copilăria mea
Trăită-n altă lume,
Chiar dacă ai fost grea
Acum mi-e dor de tine.

Dar lampa nu mai arde
În cuiul agățat
Vorbele voastre calde
Nu le-am mai ascultat.

Privesc cum ninge afară
La geam printre zăbrele
Şi se prefac în nea
Amintirile mele.

Mi-e dor de voi amarnic
Dar ați plecat în stele,
Aş vrea un vânt năpraznic
Să mă urce la ele.

Poveşti să mai ascult
Ca în copilărie,
Cum voi doar ați ştiut
Să mi le spuneți mie.

La gura sobei azi
Poveşti nu se mai spun,
Lacrimi curg pe obraz
În iernile de acum.

Nici pâinea nu-i mai bună
Şi totu-i mai amar,
Nici cine să-mi mai pună
Un măr în buzunar.

Mi-e dor de voi amarnic
Şi-aş vrea să mai ascult,
Dar totu-i azi zadarnic
Căci ați plecat de mult.

Trăim,plecăm în cer
Cu toții rând pe rând
Ne amintim poveşti
Şi vă purtăm în gând.

Aş vrea din nou o iarnă
Aşa ca altădată,
Mi-e dor de tine mamă
Mi-e dor de tine tată

Poveşti la gura sobei
Azi lacrima vă plânge
Mi-e dor cumplit acum
Iarna cu voi mă ninge.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10