Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Valentina Calistru: Flori pe ie


Lângă un murmur de izvor,
Lângă zumzet de albine,
Fluturi colorați din zbor,
Se îndreaptă înspre mine.
Mă înconjoară și se așează,
Pe a mea înflorată ie,
Parcă-n zborul lor dansează,
A lor scurtă cununie.
Eu desculță alerg prin vara,
Dulce, caldă,colorată,
Peste clipe las povara,
Grijilor de altă dată.
Mă grăbesc,că timpul trece,
Nu vreau toamna să m-ajungă,
Rog un înger să se aplece,
Vara să o lase lungă.
Știu,nu voi vedea pe toate,
Frumuseți fără de număr,
Vor rămâne nealergate...
...bătrâneți mă bat pe umăr...
...când voi bea a toamnei cupă...
...că beau toți,precum se știe...
...căuta-vor fluturi... după...
...flori frumoase pe a mea ie...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10