Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Adrian George Itoafă: Am smuls femeia din trunchi

=====p=========================
Am smuls femeia din trunchi căutându-i buzele,
La fiecare resuscitare ofta, înlemnindu-mi inima
În incantația separată a inelelor lui Saturn,
O repetiție plăcută a timpului ce se fragmentează
Între mine și ea, se-ntrupau multe forme.
Am adunat-o din lemnul masiv înainte să ardă,
În lupta neuronilor copleșiți de ger, ies doar scântei,
Ies din amnarul dorințelor decise să lupte cu identitatea
Fiecărei așchii alungate de dalta ce-ți face contur,
Și te lupți cu demoni închipuiți pe degetele rănite,
Risipită de vânt, doar rumegușul amintește,
Că, încercările nu au fost zadarnice.
Am smuls femeia de trunchi și am făcut-o legământ.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10