Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Daniel Corbu: Șapca

Se dedică tuturor purtătorilor de şapcă

Cum timpul trece în buiestru
Şi-n gînduri amare mă adîncesc
La şapca mea neagră de tinereţe
La şapca aceea ades mă gîndesc

Şapca mea neagră, magnetica şapcă
La mese cu visul şi vinul era
Prieteni nevolnici, juni zei boematici
Ca o baghetă magică îi aduna

Aveam de parte-mi vraja, idealul
Magnetul vorbelor şi şapca mea
Puteam să dorm pe piramide
Şi să-l insult pe zeul Ra

Bolnav de vreo străină vină
Cu şapca mea neagră şi sceptrul ceresc
Prezidam caste clipe aşa dezinvolt
Ca vorbele tantrice ce te vorbesc

Femeile mă aşteptau în alcovuri
Cu ale lor miresme eram logodit
Lascivă era clipa şi orele rebele
Azi mi se face de singur şi de urît

Ca lupii anii se reped în haită
Nici n-are rost să-i mai socot
Unde eşti tu şapcă tristă
Cu magia ta cu tot?

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10