Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

George Sangortya: Parfum de mere coapte și niște iubire


Și tocmai a trecut Crăciunul
Afară-i vremea-i ,plăpândă
Nici stele nu mai colindă
Eu stau pe canapea, cu fața spre oglindă
Pe tavan rulează beletristice culori
Cu gândul numai la tine
La radio acustice proverbe
Printre buzele tale,
spunând ceva în șoapte ....
Poate îmi dai niște mere
coapte și niște iubire
Pe care le-ai scos din cuptor
În prealabil ,
aveai miere pe ale tale buze
Pe care eu ți le-am sărutat ,
fără voia ta
Și-n jurul nostru cel crescendic
Lângă bradul rămas cel împodobit
Doar o cupă de șampanie
-
Și-n dansul luminițelor colorate
Ce încă ne mai inundă ,
sufletele îndrăgostite
Apoi tu ai vrut să-mi cânți ceva
Dar demult uitarăm jocul
Ce parcă ne-a blocat în timp
Ca să te privesc la infinit
Și mâna ta ,
prin părul tău cel blond să-l trec
În cameră miroase a scorțișoară
Mai dă-mi niște iubire.. ..
Ca să-mi mai hrănească
inima mea
cea plină de dor
-
Și-acum ,că mai sunt câteva zile
Peste noi .....
Anul nou de va veni
Parfumul tău ce mă înnebunește
Dar știu .....
Că sub cerul iernii
,numai noi vom fi
Armonice stele ca de zahăr
,ce cad de la cer la pământ
Poate ,doar gerul de ne învață
Cum să ne iubim
Zăpada a înghețat pe noi
Numai niște iubire,
să-mi mai dai
Așa cu un sărut pasional
Unde noaptea dintre ani,
ne va regăsi ca niște personaje
dintr-un basm
sau de ce nu ,răpirii din serai
Fantasyoveran / București 2021                    

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10