Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Gabriel Stănciulescu: Eu sunt al tău...tu ești a mea


mi-e înorat cerul
în această dimineață
pare aproape-un asfințit
am un răsad de teamă
ce l-am plantat și-a răsărit;
parcă aș fi venit dintr-un naufragiu
cu valuri învolburate...
uriașe;
totuși m-am întors acasă
din voiajul meu hoinar
pierdusem busola mea uzată
și sincer... nu știam să o repar;
timpul zboară printre nori
și eu cu el într-un aval
de ce mi-a fost frică n-am scăpat
încolțise în mine dorul
adică norul acela încruntat
când ți-e teamă că ai să pierzi
ceva drag;
dar dacă nu ai pe cineva drag
n-ai nicio teamă...
pur și simplu n-ai ce pierde
poți să-ți pui și pofta-n cui;
eu sigur aș regreta...
și chiar mai mult
doar pe tine te am
și aș rămâne sărac lipit;
știi cititorule ce dureros este
să fii sărac ... în dragoste
nu... mai bine să nu știi
să mă ierți c-am îndraznit
și tu să mă ierți... dragostea mea
eu sunt al tău...
tu ești a mea.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10