Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrescu: Ghioceii toamnei


E încă iarnă, iubire și totuși în inimi la noi
E vară și toamnă... și ninge cu iriși și dalii.
Au înflorit ghioceii și picură pe la streșini ghețarii,
Vino, dă-mi mâna să naștem iar diamante din ploi și noroi!

Se-ntâmplă minuni când speranța abia mai respiră
Și-aproape treizeci și cinci de surâsuri prind viață.
E timpul să clădim din iubire o altă prefață,
E timpul să plantăm în grădina iubirii lumină.

Simt cum se naște-n noi o primăvară-aparte
Și florile de cais miros a trandafiri,
Iar ochii mei ce-au strâns atâtea amintiri
Scot din adâncuri una și-o pun semn într-o carte.

Să mă atingi ușor când vei simți să-mi ceri
Să-mpart cu tine râsul și liniștea și dorul...
Să-mi spui că te-ai pierdut tot căutându-mi cerul
Și-n edenul de azi nu mai există meri.

Să mă privești cu drag luându-mi chipu-n palme
Și să îmi spui mereu cât de frumoasă-ți sunt...
Să nu mă lași nicicând să nu mai știu să cânt,
Vreau doar iubirea ta și a lui Doamne-Doamne!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10