Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Radu Iorgulescu: Vină


Eu am urcat privind în ochii tăi,
ca într-o apă clară și adâncă,
la cer cu ale inimii bătăi
parcă simțeam în sânge o poruncă.
*
Cum mă grăbeam să simt și să cunosc
iubirea mea întreagă și pe toată,
știu că te-am ispitit și recunosc
că am greșit și nu ești vinovată.
*
Dar voi urca privind în ochii tăi
cu ochii încă limpezi în lumină,
purtat de ale aripii bătăi
să ispășesc iubirea mea deplină.
*
Atât de rău îmi pare că a nins
e totul alb, zăpada e curată
de parcă noi nici nu ne-am fi atins
și nici iubiți nu ne-am fi fost vreodată.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10