Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Atila Racz: Dacă aș putea...

==================
să privec în mine
dacă aș putea
să te cuprind
să te am
în suflet

să treci prin inima mea
dintr-o cameră-n alta
și cu mâinile
cu palmele
cu degetele fierbinți
să te ating

cât aș vrea să-mi închizi rănile

să ștergi praful din mine

să pot și eu
să mă liniștesc

să adorm
în trupul meu împăcat

să mă lași în pustiul acela
în care tu
ești oaza.
====================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10