Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doina Moritz: Din când în când...


Din când în când, mai scrie-mi despre tine,
Despre albita tâmplă ce tresare,
Când șoaptele se-opresc pe la vitrine
Să cumpere din răsărituri soare.

Din când în când, mai murmură-mi sonate,
Ferestrele s-adoarmă liniștite...
Un puf de păpădie-n prag de noapte,
Să șteargă lacrimile din cuvinte.

Din când în când, mai pune-mi dor pe rană,
Să nu mai văd ce vină poartă luna,
Momentul desfrunzirii noastre-n strană
A încurcat seninul cu furtuna.

Din când în când, mai vino pe-nserate
Cu ultima ninsoare-n buzunare,
Căldura frunții plină de păcate
S-o răvășesc în plânsele ștergare.

Din când în când, mai scaldă-mă-n petale,
Chiar de-ai plecat să rupi din stele vise...
Adie-mi glasul tău pe-a noastră cale
Și spune-mi doar cuvintele nespuse!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10