Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Mirela Cocheci: Colț de Univers


În ungher cu nopți și vise îngerii coboară blând
În refugiul minții mele, se strecoară rând pe rând
Și mă-mping ușor, să trecem într-un colț de Univers
Unde sfinții mă așteaptă să mai scriu pe cer un vers…

Și-mi vorbesc despre lumină, de-ntuneric, despre sori,
Despre stele-ndepărtate, de Arhangheli, de culori
Și-mi așază în gândire ca-ntr-o hartă desenată
Universul în cuvinte… și-ntr-o slovă, lumea toată.

Și îmi pun pe frunte raze de cristal furat din stele,
Mii și mii de lampioane fac ocol privirii mele,
E miracolul din slova ce se-ascunde într-un vers
Și se-arată în lumina din-ntr-un colț de Univers.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10