Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Cadar Katalin: De ce?


- De ce vii în ceasul nopții târzii
și te dezbraci de drumuri îndepărtate
și te faci comodă picior peste picior,
în gândurile mele
și îmi sperii liniștea?

- De ce vii de fiecare dată când cuprind
ușor plapuma în brațe,
iar perna mă întreabă timidă
una -alta,
într-un dialog tacit?
Acum,
când m-am împăcat cu singurătatea,
chiar și pe Dumnezeu
l-am iertat
pentru durerea dintre coaste,
atunci când plouă
și ți-am blestemat tot neamul tău
de drac ...
Cânt de dor și de moarte
îmi ești femeie,
la ușa nebuniei absolute.
De ce?

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10