Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Suflet în...tăcere


Te crezi cu-o treaptă mai domn
Te crezi mai deştept decât eşti ?
Nu asta te face mai OM
Dacă-în sufletul tău,asta gândeşti.
Crezi că eşti mai presus decât mine ?
Părinţi şi copii am şi eu,
Mi-e milă străine de tine
Mă rog pentru sufletul tău.
Te crezi cu o treaptă mai domn
Când unii şi alţii te laudă într-una ?
Învaţă întâi să fii OM
Şi lasă de-o parte minciuna.
Te crezi mai deştept decât eşti
Uităndu-te de la înălţime ?
Ai grijă să nu ameţeşti,
Să nu cazi mai jos decât mine.
Eu,nu sunt nici domn, nici deştept
Am treapta destinului meu,
Pretenţii nu am de Poet
Sunt doar ce a vrut Dumnezeu.
Ştiu că te-închini ca şi mine
Mă iartă dacă acuma greşesc
Dacă sufletul tău asta-ţi spune
Străine,fii sigur că-am să te iubesc.
Mândria,prea plinul de sine
Invidia,ura,minciuna,
Nu încape în suflet la mine
Că nu le-am iubit pe nici una.
De nu te simţi lezat,tu iartă-mă străine
Avem cu toţii suflet,copii şi..chiar părinţi
Fii bun întotdeauna,fii bun şi azi şi mâine
Şi nu mai încerca,zadarnic să te minţi.
Şi prin ,,gunoi" sunt perle şi le vezi,uneori
Dar au valoarea lor şi eu nu o contest,
Valorile-s postum,acum şi adeseori
Păcat că prea târziu,le spunem ,,Te iubesc"

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10