Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Elena Volcinschi: Numai tu

=======================
Iubite,
Numai tu, tu poți întinde,
Mâna pentru a mă cuprinde
Când m-ascund prin ierburi-nalte,
De talpa de vis calcate,
În verdele loc ce știe
Când dor îmi trimiți solie.
Unde te-adun fir cu fir
Și-n vis de dor mă prefir,
Sub praf scuturat de stele
Când visele-mi sunt rebele…
Ori sub soare-aprins de-amiază,
Când m-alinți cu aripi de rază.
De mai am câte-o tristețe
Vii cu clinchete glumețe,
De mă trădează chemarea
Tu-mi dai binecuvântarea,
Iar, din vise tremurate,
Când nu dorm la ceas de noapte
Vii în gând pe aripi gingașe
Și cu vorbe dragălașe,
Ca în zori când mă trezesc,
Doar la tine să gândesc…
Ziua mai ușoară-mi pară,
Pân’ ce vii iar către seară…
Iubite,
Numai tu mai poți întinde
Mâna pentru a mă cuprinde…
=========================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10