Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Giorgian Ionuț Zamfira: Ceasul despărțirii


Se zbate ceasul despărțirii și mor secundele-n grădină
Mi-ai fost o rază de lumină în locul sfânt al amintirii,
În trupul meu sunt ploi de toamnă și peste ochii mei cad pietre,
Un foc în patruzeci de vetre, să te-ncălzească scumpă doamnă.

De azi sunt pom, iar tu ești floare, ne dojenim sub clar de lună...
Iar când se iscă vreo furtună, cerși-vom razele de soare,
Sunt măr sălbatic, tu o pară, deși sub scoarță suntem rude
Același untdelemn de dude cu care ne-am hrănit o vară!

Se zbate ceasul despărțirii și vom vorbi în somn de-acuma!
Pe trupul tău se-așterne bruma, în mine, flacăra iubirii,
Se va aprinde peste noapte și va cerși o altă gură,
Lipsită de dureri și ură, cu care voi vorbi în șoapte.

Rămân același tip simpatic, ferește-mă de-a ta iubire,
Ramai o dulce amintire, căci drumul ne va fi tomnatic,
Împrăștie în zare dorul cu care ne-am iubit o viață
Și am trecut prin nopți de gheață, să alungăm din cale, norul.

Eu știu că inima din tine, mă va iubi pe veșnicie
Trăiam aceeași poezie, fără să mă gândesc la mine.
Am fost sortiți să rupem firul, cu care ne-am legat de soare,
Iubirea noastră astăzi doare, fără să știm cine-i emirul.

Ne-mbolnăvim când stăm aproape, ne vindecăm printre perfuzii...
Trăim povestea cu iluzii, având oceanul pe sub pleoape,
Durerea noastră-o să ne-ngroape, că zi de zi avem contuzii,
Urmăm o cale cu transfuzii, trecând prin sute de potoape!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10