Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Veronica Pavel Lerner: Magnolia


din cupa-n purpuri plină
aduni în ghem de floare
buchete de lumină
le fluturi către soare

copac - aprinsă sferă
de flăcări duse-n vânt
minune efemeră
coboară-mă-n cuvânt

genunchii-mi plec 'nainte
pe rozul tău covor
al ţinerilor minte
astăzi tăcut zăvor

și-acum ca şi-altădată
te-am aşteptat să-mi vii
făclie adorată
cu forme vineţii

boboci lanterne-aprinse
de catifele sfinte
treziți din suflet stinse
rostirile-n cuvinte

și-mi dați ca-ntâia oară
prin flori de-un mov subțire
cel dor de primăvară
cu gust de nemurire…

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10