Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ina Dumitrescu: Muza


Mi-ai răstălmăcit iubirea, eu de azi nu-ți mai sunt muză...m-am pierdut prin nemurirea de cenuși uitate-n spuză.
Doar te-ai folosit absent de mirarea ne-nțeleasă a privirilor căprui rătăcite între-o doamnă și o simplă fată-n casă.
Te-am lăsat printre scaieții ce voiai să-mi coși pe suflet...poți să scrii de azi pe nori despre irizări albastre îmbrăcate-n prea mult cântec.
Nu-mi mai pasă, eu sunt alta, mi-am crescut pe umeri aripi și-am să zbor în poezia celui ce mi-a-ntins o pană învelită-n a lui patimi.
Arta ta dumnezeiască va găsi o altă muză, fragedă, nepricepută... dorul tău necunoscut nici de sfinți și nici de demoni va renaște dintr-o suptă viață tânără și dulce ca licoarea ce-o beau zeii, adânciți în nemurire...
Poate asta ți-e osânda să tot cauți încolțirea picurilor din iubire...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10