Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vasile Dan Marchiș: Vom vedea


Cine are de gând să meargă în Rai
pe post de trândav,
când în Rai sunt mai multe de făcut ca în iad?
Doar nu merg toți aici ”tobă de carte”
sau pe post de conducere să li se dea
totul pe tavă.
Nici vorbă!
Cum credeți că merg poeții în Rai?
În această viață sau în viața de apoi?
În acest sens am conceput pe hârtie raiul
în percepții extra poetice.
Pe când m-am extins eu la socoteli
hârtii, pixuri, timp alocat scrisului
pentru o viață veșnică,
muza m-a împresurat fulgerător așa:
Ce tot îndrugi acolo fără noimă?
Faci matematică astronomică sau scrii poezii?”
Păi calculez câtă hârtie și altele
îmi vor trebui să duc cu mine
în rai în acest sens…
Că doar la comanda imensității tale
să pot și să am pe ce scrie despre tot
și despre toate!”
Apoi muza a vehiculat:
”În acest context chiar vom avea de
îmbinat mai abitir poezia cu matematica...!
Bine, hai scrie!
Vom avea matematic o viață veșnicã ce scrie…!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10