Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nelu Cazan: Adună-mă din vânt


Îndrăgostit de tine în luna Mai
Nemaiștiind ce spun și ce să fac
Îngenunchiat te imploram ,,mai stai"
Dar ai plecat și am rămas sărac

Sărac de tine și sărac de toate
Și ziua îmi era întunecată
Am făcut din iubire Semn de Carte
Să-mi țină de urât cât ești plecată

De atunci te tot aștept în luna Mai
Cu același dor și aceiași disperare
Să te implor din nou poate ai să stai
M-am săturat de atâta depărtare.

Și dacă tu te mai gândești la mine
Adună-mă din vânt de mă găsești
Mi-e sufletul împrâştiat mereu spre tine
Adună-mă...de vrei și mă iubești.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10