Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Paulin Octavian Boldiș: Prietenilor mei


Cândva râdeam că anii trec,
crezând că-i doar un fel de truc
pe care eu nu-l înțeleg,
dar azi mă-ntreb unde se duc?...

Anii pe care-i am, de fapt,
nu îi mai am, s-au dus pe rând...
și oricât i-am cronometrat,
prea mare importanță dând

La ce părea mai plin de sens,
la ce era de demonstrat,
la tot ce azi, neînțeles,
cu trecerea, s-a estompat...

Și-acum, privind la ce a fost,
parcă prin ochii altui "Eu",
mă mir văzând nuanțe roz
și-acolo unde-a fost mai greu!

Iar tot ce pot să spun e-atât:
că Dumnezeu m-a însoțit
și n-am fost singur pe pământ,
din clipa-n care am venit...

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10