Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nely Vieru: Muțenia pământului

      (Album: Violete)

cumva mă vezi,
dar nu m-auzi,
sunt eu ...
atinge-mi trupul prin beznă,
simți cum vibrează odată cu tine ...
mă sfarmi între degetele tale
ca un bulgăr,
mă frămânți aluat nedospit
în taina iubirii,
privește-mă în adâncul fântânii
și ascultă-mi gândurile ,
e tot ce pot să-ți ofer,
cuvântul mi l-ai însămânțat
odată cu aerul
și așteaptă acum să rodească
odată cu lumina
și roua .
=======================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10