Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Geo Vasile: LAMENTO la moartea celui mai cult dintre pământeni (1950-2019)

EFECTUL IOVA

Gheorghe Iova predase franceza pe undeva,
se plictisea, apoi lucrase ca muncitor necalificat,
redactor, profesor de filozofie și limbaj paradoxal
pentru epatarea tinerelor poetese și colegienelor,
se născuse pe 29, a murit tot pe 29 la spital
după 68 de ani și șase săptămâni de neo-autenticism
când s-a declanșat un infarctus masiv ce l-a răpus
a stat două nopți în sinistra capelă din Străulești II,
str Odăii, după care a acceptat locul de veci
unde era mult mai răcoare mai ales când pământul l-a
acoperit de tot, sudul Californiei se cutremurase
Stromboli a eructat din nou, spread-ul coborăse
sub 200, drept care primise ultima pensie pe iunie,
ratase eclipsa totală din Chile și pe Ursula von der…,
mamă a șapte copii, fiindcă semăna foarte bine cu
Urmuz, candidase și el la Comisia Europeană
Oricum va bântui 40 de zile prin Europa și prin calea
Victoriei, va forța ușa Președintelui, ți-a spus că-i
va spune:” eu trebuia să stau în fotoliul tău, am depus
un dosar de dușman al poporului, l-ai citit?, am depus
texteiova și ordinea în care el plânge, tu ai plâns
vreodată, eu da, cu Derrida la masă, la o
stolicinaia, el nu bea, doar derâdea, eu mă bazez
pe sintaxa libertății de a spune,în modul cel mai
onirografic, tu pe ce, moncher, Excelență “???!!!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10