Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Popa Ștefan: Canonul


Mă caut pe mine,
În păcatele înfăptuite
Ancorat în gânduri divine,
Regret clipele pierdute.

Mă uit în trecut,
Privind spre viitor.
Câștig timpul pierdut,
Prin gândul mărturisitor.

Privesc la soare și la lună
Încerc o salvare nocturnă,
Prin rugăciune și metanii,
Din canonul iertării.

Mă golesc de forme și conținut,
De confuzii și de iluzii.
Mă hrănesc prin cuvânt,
Îmbrăcându-mă cu haina luminii.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10