Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Nely Vieru: Violete


Motto: ,, Și dacă tot e să plouă
să plouă cu iubire
și atunci să fie potop!"
Când cerul tău plouă...

Cu fiecare gură de aer
pe care-l respir,
mă lași să te cumpăr?
Adierea ta lină de albastru zefir
e al inimii mele astâmpăr!...
Cu fiecare secundă

care zvâcnește prin mine,
roșu-violet ca floarea de nard,
pic cu pic,
mă lași să te beau?
Promit că n-am să te ard
cu aripile mele de vultur,
căci focul iubirii-l voi stinge
cu mii de săruturi.
Cu fiecare frunză ruginită,
în toamnă,

mă lași să colind
prin visul tău, doamnă?
Din clepsidrele mele
cu nisip de argint
voi face sub iarbă
fâșii de pământ
și visul tău... rouă!...

Mă lași să te beau
cât cerul tău plouă?!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10