Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Vasile Dan Marchiș: Poezii

 

PLOAIA DE ACUM

Plouă fără complimente,
fără atribuție
în al unsprezecelea ceas
Picurii mărunți nu țin
nici în loc de amintiri, de jucării
sau de bun rămas...

Picătură cu picătură
nu pot reda un gând,
un joc
Ploaia aceasta este nepăsarea
ajunsă la soroc...

EVOLUȚIE

În ceasul al doisprezecelea
răspuns-ai Dumnezeule doar căinței
că prin marea restricție politică
te-am chemat
prin porecle.
Una dintre acestea fiind:
"Piticul meu"
Acum îmi aștept pedeapsa pentru asta!
În viziunea mea, Dumnezeu a cuvântat astfel:
"Pentru ce să te pedepsesc
că m-ai numit așa,
când spiritual vorbind,
chiar m-am simțit o clipă
mai mic față de mirarea ta...!"

ȚEL

Nu știu ce am ajuns
prin faptul
că îl văd pe Dumnezeu
făcându-se că nu mă vede
dar trăiesc speranța
prin faptul că
Tatăl Ceresc
s-a oprit în fața mea
prin mirarea
că am înlăturat gardul
ce ne-a despărțit
și am pus în loc
o virgulă…
----------------------------------------.
Între Dumnezeu și om
se pune
doar virgulă
nu altceva…

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10