Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Elena Papadopol: Înainte de a se face ziuă

Am lăsat fereastra deschisă
Așa cum fac uneori copiii,
Când peste drumuri se așterne noaptea,
Sau așa cum vrea inima
Încercată de sinceritate
Frumoasă e zarea!
Iubirea nu ajunge
Să descriu toate trăirile mele
Nu mă lăsa!
Ea singură nu ar putea
Să facă nimic pentru mine
Eiii, Doamne,
Întinde-mi brațele din cuvinte
Ca să-mi strecori în suflet
Toate poveștile
În lăsarea serii,
Nimic altceva,
Doar închipuirile zilelor
Care nu se vor mai întoarce

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10