Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ionuț Caragea: Azi, poezia a-nceput să cânte


Azi, poezia a-nceput să cânte
Pe creanga unui arbore uscat,
A reușit, cu trilul, să-mi încânte
Și sufletul, de-o vreme, încercat.

Și am simțit cum curge iar, prin mine,
Aceeași sevă care m-a hrănit
Atunci când mă aflam printre ruine
Și mă simțeam de viață părăsit.

Azi, poezia mi-a adus aminte
Că sunt poet, că am încă un rol,
Că trebuie să dăruiesc cuvinte,
Umplând cu-acestea tot ce este gol.

Să fac chiar arborele să tresară
Din moartea lui, din somnul vertical,
Să-i fie creanga iarăși o vioară,
Trezind iubirea-n orice animal.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10