Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Marian Florentin Ursu: Și te-am pierdut...

===================================
Eu te-am pierdut prin merii roșii din livezi
Când vara se mai târguia cu noi să mai rămână
Şi ochii îți păreau în zare tot mai verzi
Când ți-ai desprins brățara umbrei mele de la mână

Şi te-am pierdut definitiv printre poteci
Pe când ne-amenința cu frunze veștejite nordul
Şi nu știam de ce-ţi sunt sânii tot mai reci
Când toamna cântă merilor de pe pământ prohodul
===================================

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10