Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Giorgian ionuț Zamfira:Licoarea din fântână

Și pentru tine am muncit o viață
Să ai o casă, pat și-o masă caldă,
Obrazul meu începe ca să ardă
Iar tu acuma, mă privești cu gheață!
Ți-am dat și bani, ți-am dat și pâinea bună
Pe care-am cumpărat -o cu amarul
La mine astăzi s-a golit paharul,
Iar tu-mi oferi licoarea din fântână.
Ți-am cumpărat și haine demodate
Pantofii mei îi porți de-o bună vreme...
Te-am ocrotit să nu mai ai probleme,
O viață te-am cărat numai în spate.
Te-am și lovit, e drept...se mai întâmplă
Nu asculta-i de vorba mea cea dreaptă,
Am vrut să te ridic încă o treaptă
Dar ca și mine te-ai lovit la tâmplă.
Acuma beau de dor și de plăcere
Și nu am casă, nici copil cu mine...
Tu ai plecat cu zilele senine,
Rămas pustiu, mă vindec de durere!
De-o fi să mor, să nu strangi din pupile
Că n-avea cine ieri să te ajute,
Ți-am oferit doar amintiri urâte
Și te-am bătut și te-am certat, copile.
Tu ai fost cel ce mi-a plantat în casă
Lumina sfântă care tot m-așteaptă,
Dar eu prin sticlă nu văd calea dreaptă
Și-adorm să mă trezesc din nou la masă!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10