Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ionuț Calotă:Cum am salvat lumea


Este posibil ca imaginea să conţină: pantofi şi text
Ion Calotă
am obosit să mai aştept
port ceasornicele grele
direct în sânge
papagali ce repetă la nesfârşit
un timp ce nu există
zilele noastre sunt acum
făcute din pietre
zilele noastre se numără
de la o vreme
înăuntrul meu
poveşti ce par nesfârşite
rătăcite undeva între uscat şi cer
pământul acesta este locul
unde te aştept
timid
ca o rădăcină smulsă
de furtună
doar inima
îmi mai
clopoteşte

(din volumul "Cum am salvat lumea")

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10