Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Savu Popa:Dimineața aceea

Dimineața aceea,
Mintea mea
Era un zid de care
Se izbise
Ceva puternic.
Mă mișcam în jurul unei ținte,
Simțeam că mă apropii și deja tremuram,
Respirația mea depășise
2000 de turații.
Te-ai trezit imediat,
Îți simțeai corpul
Ca într-un carusel blocat la înălțime.
Bătăile inimii îți inundaseră
Fiecare cornee.
Palma ta, în palma mea,
Un pește zvâcnind pe uscat.
Chiar atunci,
Așa cum aș fi dat sonorul la minim,
Căldura se întețise.
Patru avioane minuscule
Puneau între ghilimele soarele.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10