Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alexandru Lascu: DEBUT, DEBUT, DEBUT, DEBUT, DEBUT, DEBUT, DEBUT, DEBUT, DEBUT, DEBUT

 Lascu Alexandru,născut pe data de 22.07.2002 în Oradea. Elev la Colegiul Național „Onisifor Ghibu”. A lansat primul  volum de poezie,  „E o lume între noi”, pe data de 9 mai 2019.  Membru al Cenaclului Internațional „Prietenii Poeziei”.
"Mi se pare că scrisul întrupează frumosul și armonia umană, percepțiile pe care fiecare om le are."

MI-AM DESCHIS FEREASTRA




...căci poate o contemplare

a stelelor mi-ar ușura durerea.
dorul îmi arată
cum se sufocă omul
la distanță de dragostea sa.
cu fiecare stâlp de iluminat
cântărind pe ochii mei,
mă simt și mai imaterial
în camera ta trează
până noaptea târziu.

nu știu ce să fac noaptea asta
când și gandul mi-e la tine în palme
și auzul la tine-n șoapte.
simt pe pieptul meu duhurile
invocând nenăscuta patimă
ce mă ustură în oase.

mi-am deschis fereastra.
aș fi vrut să-mi petreci
pe la tâmple firul de vise.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10