Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Alin Claudiu Baciu> Muza...


(Acum am înțeles, e atât de simplu să faci o vizită în propria-ți mine doar ascultând!)
Alin Claudiu Baciu
Care este limita dintre Vis și realitate
Când eu eram la ceas târziu pe străzi
Din care Univers ai traversat în noapte
Din primul glas primit te văd și tu mă vezi
Vocile-mi dictează iar eu le dau lumină
Și mă inspiră tot și tot stă scris pe buză
Mi-am cautat un sens în muguri de tulpină
Azi-noapte am văzut un chip frumos de Muză
Îi dau crezare ploii căci scrisul ei e orb
Îl poți citi o dată iar mâine va fi altul
Pământul schimbă fila cu zborul unui Corb
Și atunci realizezi cât de jos e înaltul.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10