Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Ana Podaru s-a dus la cer

desen de Mihai Catruna

Nu te vom uita, Ana Podaru!... Vei fi mereu in inimile noastre!***

Mă-ntreb de voi plânge de dorul tău mamă


Mă-ntreb de voi plânge de dorul tău mamă,
atunci când de clopot mă leagă apusul,
atunci când pământul în pântec mă cheamă,
atunci când secunda își deapănă fusul,

nu văd nici un rost atunci să-ți plâng sânul,
să mor însetat de laptele-ți sfânt,
căci pasul meu calcă în urmă-ți tărâmul
și-oi duce cu mine durerea-n pământ,

cum pot să-ți mai strâng de pe buze sărutul?
cum pot să adorm la pieptul tău drag?
îmi spune și cerul că-n urmă e lutul,
iar tu mă aștepți în înalt...nu în prag,

atunci voi zâmbi simțindu-ți căldura,
iubirea-ți mă cheamă, zbura-voi spre tine,
îmi las pe o cruce la lume armura,
doar clipe frumoase lua-voi cu mine.

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10