Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Firoiu cristina Maria: Egal sau privire, adică totuna...

Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni, oameni în picioare şi floare
Egal sau privire, adică totuna.
Firoiu Cristina Maria
Eu țin de la mine pân' la tine
De la tine pân' la mine
De la mine pân' la mine
De la al doilea mine până înapoi
De la inapoi până-'nainte
Și tot așa...
Atât țin eu minte
Despre mine
Dar,
Mai ales,
Atât țin eu la mine
La tine
La al doilea mine
La înapoi
Și la înainte
Eu țin de la mine până la " a ține" ,
Niciodată până la carnea mea
Sau până la viață și atât.
Eu țin de la mine până la auz
Până la vedere
Până la naștere
Până la frică
Până la bucurie...
Și până la urmă eu țin de la mine
Până la orice altceva
Mai puțin decât ultima dată
Și
Mai mult decât întâia oară.
Adică, nimic
Adică, cele spuse
Adică, cele văzute
Adică, cele crezute...
Eu țin de la mine până la mine
În orice iubire oricum
Bâgându-mi sufletul
Și rămânând fără distanța
pe care o calculez prost
Și isteric
Și acum.
Eu țin de la mine până la atunci
Până la mereu
Până la nicicând
Până la picioarele tale eu țin,
Căci dacă ajung acolo,
Mă vei crede netot și tont,
Iar eu țin de la mine până la orice greșeală
Curată
În fața ființei mele
Ce iubește...
PhoToCredit Florin Doru

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10