Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Mioara Băluță:versuri

VERSURI,VERSURI,VERSURI,VERSURI,VERSURI,VERSURI,VERSURI,VERSURI,VERSURI,VERSURI,VERSURI,VERSURI,VERSURI

***

Este posibil ca imaginea să conţină: text
octombrie
sau mâna care aruncă spre noi
aurul ultimelor frunze
o vară de parcă n-ar fi fost
locuri în care ne-am pierdut
dorința de a acoperi totul
să ne întoarcem
să ne grăbim
să uităm tot...

***
plimb câte un cuvânt
din cameră în cameră
hârtia rămâne albă ca o fată
care așteaptă inocentă
o poveste
ca o ploaie pe acoperiș mă scurg
încet
spre pământ
le-am făcut pe toate cum trebuiau făcute
am învins îmi spun
și timpul surâde misterios
tenebrosul lui ochi continuă să-i înghită
pe cei vii și pe cei morți
copiii casa grădina
în octombrie o farmacie bântuită
un loc în care a trăit cândva un alchimist
unde se întoarce din când în când
să-și continue metodic experimentul

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10