Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

nu vă pripiți...haideți să râdem românește...

(de la Sebastian Lupu citire:)
Dacă NU citești acest mesaj, vei primi un milion de euro! Prea târziu! L-ai citit!
Trimite mai departe, e incredibil! Chiar funcționează! Și eu l-am citit şi nu am primit un milion de euro!
*
O doamnă la măcelărie arătând către picioarele de porc atârnate                .SĂ RÂDEM ROMÂNEȘTE...
Imagini pentru să râdem

- Cum dați picioarele?
Măcelarul, șmecher :
- La o parte!
- Bine, dați-mi două limbi, vă rog!
*
- Nenorocitul de bărbatu-meu vrea ca eu să mă culc cu proprietarul fiindcă a pierdut banii de chirie la păcănele, îi spune o casnică unei vecine.
- Dar n-ai făcut-o, nu-i aşa?
- Ba trebuie să recunosc că am făcut-o… Dar oare să-i spun că avem chiria plătită în avans pe 6 luni?!?
*
Femeia și Bărbatul în pat dupa primul lor act sexual. Stau amândoi întinși pe spate și se uită la plafon.
Ce gândește femeia :
A fost oare bine? Oare l-am satisfăcut ? Uite cum stă și se uitaîncruntat la tavan….ce nu i-a plăcut oare? Să îl întreb? Mai bine nu, o să zică că sunt o proastă ….
-Auzi Pisi?
-Hmmm? Nici nu-mi răspunde , doar mormăie , precis am făcut ceva aiurea. Oare nu i-au plăcut sânii mei, sau mi-a văzut celulita…. Poate nu i-a plăcut culoarea lenjeriei. De ce nu se uită la mine, imi vine sa plâng , mă simt umilită …dar cum să-i spun? dacă deschid gura, mâine nu mai vine…. Oare ce nu i-a plăcut ? Poate oja asta maro, data viitoare mă dau cu roșu purpuriu, am auzit eu ca majoritatea bărbaților sunt încântați de aceasta culoare….da, asa fac și-mi iau și un ruj la fel…Auzi tu….cum se uita încrâncenat la tavanul ăla , sigur se abține greu sa nu comenteze ceva urâcios ….sper că nu m-am făcut total de râs …. ce n-aș da să știu ce gândește !
Ce gândește bărbatul:
Cum mama masii stă musca aia pe tavan cu capul in jos de o juma` de ora? Că nu-mi dau seama!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10