Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Picătura de râs: de la Sebastian Lupu, citire

citire - citire - citire - citire - citire - citire - citire - citire - citire - citire - citire -
Un bărbat zăcea pe patul de moarte.
De-odată simţi cum aroma prăjiturii lui favorite cu ciocolată urcă încet si ademenitor pe scări.

Imagini pentru zâmbetŞi-a adunat forţele rămase s-a ridicat din pat. Sprijinindu-se de perete, a mers până la uşă si cu un efort si mai mare a coborât scările, ţinându-se cu ambele mâini de balustradă. Gâfâind, s-a sprijinit de tocul uşii şi a aruncat o privire in bucătărie. Dacă n-ar fi simţit durerile acelea cumplite, ar fi zis că este deja in rai. Acolo, puse pe masă, erau sute din prăjiturile sale favorite cu ciocolată.

Era ăsta raiul sau era ultima dovadă de iubire din partea soţiei, care se asigura ca soţul ei părăsea lumea fericit?

Cu un ultim efort, s-a aruncat înspre masă. Mâna tremurândă a ajuns la cea mai apropiată dintre prăjituri, când brusc este lovit de către soţie cu o lingură.

"Nu te atinge de astea !!!", spuse ea , "sunt pentru înmormântare !!!".
                                                     
                                                                                 *
              O femeie pleacă , fără soțul ei, în vacanță în Caraibe. De abia ce ajunge, face cunoștință cu un negru arătos , și , după o noapte de amor

înflăcărat ea îl întreabă :

- Cum te cheamă ?

- Nu pot să-ți spun, îi răspunde el.
În fiecare seară ei se reîntâlnesc , fac dragoste, ea îl întreabă același lucru iar el îi dă întotdeauna același răspuns . Într-o seară ea îi spune:
- Este ultima mea seara aici, maine plec acasă. O să-mi spui totuși, cum te cheamă ?
- Nu pot să-ți spun, că o sa râzi de mine, zice negru'.
- Hai, zi, că nu râd , n-am de ce.
- Bine... Pe mine mă cheamă Zăpadă .
Tipa începe să râdă, mai să se spargă , la care negrul furios :
- Eram sigur că o să râzi de mine, mai bine nu-ți ziceam...!
- Nuuu, mă gândeam că soțul meu n-o să creadă când o să-i spun că am avut 30 cm de zăpadă în fiecare zi în Caraibe...!!!

                                                        *

In magazin:

– Cât costă haina asta?

– 1000 de lei!

– Ok o cumpăr,… dar banii îi luați dumneavoastră din buzunarul meu!

– De ce?

– Ca să se vadă clar că este un jaf!

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10