Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Doar piatra din adâncul fântânii îți poate vorbi despre durerea apei (Teodor Dume)

Geo Galetaru: mersul pe cer

înalță-te la cer
îmi spune îngerul
Imagini pentru mersul pe cer"îngerul meu binevoitor și tandru
nu pot
nu pot
îi răspund
eu stau aici
pe pământ
doar cu inima mea
ca-ntr-o pădure neagră -
pădurea regală a
singurătății mele buimace
desprinde-te de pământ
îmi spune îngerul
lasă în urmă
fructul sumbru al
copilăriei tale frenetice
nu pot
nu pot
îi răspund
în timp ce tălpile mele
exersau deja
cu multă siguranță
mersul pe cer
Geo Galetaru

Niciun comentariu:

Postare prezentată

Teodor Dume: De ce, tată?...

Tata s-a dus într-o zi de iarnă cu foarte multă zăpadă. De fapt, nici nu știu dacă s-a dus de tot.Indiferent de zi, cu privirile încețoșat...

Top 10